قیمت آجر نما و استعلام قیمت به روز

۱۸ دی ۱۴۰۱

قیمت آجر نما و استعلام قیمت به روز

قیمت آجر نما و خصوصا قیمت به روز آن با توجه به نوسات هزینه های تولید در شرایط فعلی ( محدود سازی مصرف گاز در کارخانه های تولیدی و نتیجتا کاهش تولید و … ) قابل ارائه در وب سایت نیست و نیاز به استعلام از طریق کارشناسان فروش آجر میباشد. از این رو میتوانید از طریق تماس با آجر پارتاک و یا تکمیل و ارسال فرم استعلام آنلاین قیمت آجر در انتهای همین مطلب قیمت ها را استعلام نمایید

همچنین قیمت آجر نما نیز با توجه به موارد متنوعی تعیین می‌شود که در ادامه تمامی این موارد توضیح داده شده و مزایا و معایب استفاده از این متریال نیز گفته خواهد تا بهتر بتوانید در رابطه با ارزش خرید و قیمتی که میپردازید تصمیم گیری کنید

قیمت آجر نما

قیمت آجر نما

آجر نما چیست؟

آجرهای نما به مصالح ساختمانی گفته می‌شود که برای ساخت نماهای مختلف ساختمانی و همچنین دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آجرها نمای ساختمان را تشکیل داده و با هدف دیده شدن و افزایش زیبایی ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، بنابراین برخلاف آجرهای معمولی و ماشینی، طراحی‌های زیبایی داشته و در طراحی و ساخت آن‌ها خلاقیت زیادی به کار گفته شده است. انواع مختلف و متنوعی از آجرهای نما در رنگ‌بندی‌ها و ابعاد متعدد تولید و در بازار عرضه شده و افراد می‌توانند با توجه به نوع معماری ساختمان خود، یکی از این انواع را انتخاب نمایند. از انواع آجرهای نما می‌توان به آجر رستیک، کرکره‌ای، حصیری، لعابی، نسوز و غیره اشاره کرد.

مزایای آجر نما ( مطلب مشابه را هم در اینجا میتوانید بخوانید  )

  • آجرهای نما عایق خوبی در برابر صوت و صدا هستند و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کنند.
  • این نوع آجرها بسیار در برابر ضربه مقاوم هستند.
  • آجر نما علی‌الخصوص آجرنمای نسوز در برابر سرما و یخ ‌زدگی مقاومت زیادی دارد.
  • علاوه بر مناسب بودن قیمت آجر نما، این متریال در برابر گرما، حرارت بالا و آتش‌سوزی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • این آجرها سبک هستند و در زمان اجرا و نصب، ریزش بسیار کمی دارند. بنابراین می‌توانآن‌ها را در ساختمان‌های مرتفع به راحتی به کار برد.
  • نوع ساخت آجرهای نما به گونه‌ای است که ضدشوره، جلبک و سفیدک زدن هستند.
  • جذب آب آجرهای نما بسیار کم بوده و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی متفاوت کارکرد بسیاری دارند.
  • تنوع رنگی این آجرها زیاد بوده و زیبایی چشم‌گیر و منحصر به فردی را برای نما و دکوراسیون ساختمان به وجود می‌آورند.
  • الگوی چیدمان برای آجر نماها بسیار بوده و طراحان با توجه به خلاقیت خود، طراحی‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.
  • همچنین آجرها همخوانی زیادی با انواع هنرهای معماری دارند و در اغلب سبک‌های ساختمانی قابل استفاده هستند.
  • سایز و ابعاد مختلفی از آجر نما در بازار موجود بوده که با توجه به نوع طراحی ساختمان، می‌توان از هرکدام استفاده کرد.
  • آجرها به طور کامل از مواد معدنی تولید می‌شوند و سازگاری زیادی با محیط زیست دارند.
  • در تولید آجرهای نما از رنگ‌های مصنوعی استفاده نشده و رنگ‌های مورد استفاده نیز به علت پخت در کوره کاملاً تثبیت می‌شوند. در نتیجه بعد از گذشت مدتی، آجر دچار رنگ پریدگی نخواهد شد.

قیمت آجر نما و 6+1 عامل تعیین کننده !

  • قیمت آجر نما در مرحله اول به نوع آجری بستگی دارد که برای نماکاری ساختمان انتخاب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بسته ‌بندی آجرهای نما نیز در قیمت تأثیر دارد. به طور مثال اگر آجر تنها توسط پلاستیک بسته ‌بندی شده و کارتنی نداشته باشد، قیمت کاهش می‌یابد.
  • نوع فرآیند آماده‌سازی خاک مناسب آجر به عنوان ماده اولیه اصلی، می‌تواند قیمت آجر را تحت تأثیر قرار دهد. هرچه خاک آجر بهتر مخلوط شده باشد، کیفیت آجر نما بالا رفته و هزینه نیز افزایش می‌یابد.
  • از دیگر عوامل مهم در قیمت‌گذاری آجرهای نما، مدت زمان پخت آجر و میزان گاز مصرفی در فرآیند تولید آن‌ها است.
  • روش اجرا، نوع اجرا، هزینه اجرا و در نهایت مصالح مورد استفاده در ساخت، از جمله عوامل تعیین‌کننده قیمت آجرهای نما هستند.
  • ابعاد و رنگ و نسوز بودن یا نبودن آجرها نیز در تعیین قیمت آن‌ها تأثیر داشته و همانطور که مشخص است هرچه ابعاد بزرگتر بوده و یا آجرنما حالت نسوز داشته باشد، قیمت افزایش خواهد یافت.
  • تا اینجا در آجر پارتاک 6 مورد را توضیح دادیم ! مورد هفتم اما چیست ؟ دارا بودن تمامی فاکتور های ذکر شده فقط میتواند یک خروجی استاندارد به ما بدهد ، در ادامه مورد بعدی را بخوانید

تشخیص آجر اصل و استاندارد از بی‌کیفیت برای تعیین قیمت

آجرهای نما نیز مانند دیگر انواع مصالح ساختمانی، مدل‌ها و انواع مختلفی داشته در بازارهای فروش مصالح ساختمانی موجود هستند. این متریال به نسبت سایر مصالح مشابه، ضخامت بیشتری دارد. در اغلب انواع آجرهای نما، دانه‌های ریز رنگی وجود داشته که همین دانه‌ها، استاندارد ظاهری این مصالح تشکیل خواهد داد. آجرهای نمای اصل به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و خوردگی نشده و به همین علت، استفاده از این مصالح در گذر زمان افزایش یافته است.

 جهت اطمینان از محصولات آجر پارتاک لازم به ذکر است آجر پارتاک ( آریو پارتاک ) دارای نشان ملی استاندارد به شماره 6367076968 میباشد

 

در ادامه مبحث قیمت آجر نما در پارتاک ، باید به نوع ساخت آن‌ها اشاره کرد. آجرهای نما در اصل در انواع کوره‌های شاتلی و تونلی ساخته خواهند شد. کوره‌های تونلی، حرارت را به طور یکنواخت پخش نکرده و در نتیجه می‌توان اشکال مختلفی از آجر را تولید نمود. برای ایجاد اشکال یکپارچه اما کوره‌های تونلی کاربردی ندارند و اغلب از کوره‌های شاتلی برای اشکال یکپارچه استفاده می‌شود. آجرهای ساخته شده در کوره‌های شاتلی، به طور معمول کیفیت و استحکام بیشتری داشته و ساختار مشخص و بدون هرگونه پیچ و تابی دارند. در نتیجه توصیه می‌شود برای شناخت مدل‌های اصلی این نوع از مصالح، به روش ساخت و تولید آن‌ها توجه ویژه داشت.

آجرهای نمای اصل هیچ‌‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. ساختار معدنی این آجرها یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از آنها به حساب می‌آید. همچنین آجرهای نمای اصل، در برابر آتش نیز مقاوم هستند و به همین علت در زمان وقوع حادثه، نمای ساختمان فرو نریخته و از بین نمی‌رود. دمای بالا موجب خورد شدن و شکستگی این محصولات نیز نمی‌شود.

قیمت آجر نمای نسوز

آجر نمای نسوز از انواع با کیفیت و جدید آجرهای نما هستند. قیمت آجر نمای نسوز به نسبت انواع معمولی این آجرها، بیشتر بوده و این امر به علت ویژگی‌های بسیار این محصولات خواهد بود. آجرهای نسوز مقاومت بسیار زیادی چه در برابر انواع ضربه و چه در برابر دما و آتش‌سوزی دارند و به همین علت در دیواره‌های کوره‌های آهنگری نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. در واقع ریخته‌ گری و ذوب آهن با استفاده از این نوع آجرها آسانتر خواهد شد. ویژگی‌های مثبت آجر نمای نسوز موجب شده تا در ساخت نماهای ساختمانی نیز کاربرد زیادی داشته باشند. این نوع آجرهای نما دارای درصد کمی کوارتزیت هستند و برای تشخیص اصل بودن آنها می‌توان به مواد تشکیل‌ دهنده این آجرها توجه داشت.

استعلام قیمت آجر

جهت دریافت قیمت به روز آجر نسوز ، آجر دکوراتیو و ... میتوانید درخواست خود را از طریق این فرم ارسال کنید
  • نکته : برای آموزش طریقه اندازه گیری مقدار یا متراژ آجر میتوانید به این صفحه مراجعه کنید
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آجر نما
درباره آجر پارتاک
آجر پارتاک ، یک واحد تخصصی تولید و فروش انواع آجر ساده و آجر نسوز ، آجر دکوراتیو ، آجر لفتون و دیگر محصولات آجر با بهترین کیفیت ، قیمت ارزان و خدمات بهتر در خدمت شماست

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود کاتالوگ پارتاک