آجر نسوز نما

۰۲ مرداد ۱۴۰۰

آجر نسوز نما

آجر نسوز نما و انواع آن در پارتاک به طور کلی به دو قسمت تقسیم و در بخش های زیر در دسترس است :

( برای دیدن محصولات هر دسته میتوانید روی عنوان مورد نظر کلیک کنید )

نوع اول – انواع آجر نسوز ساده شامل :

نوع دوم – انواع آجر نسوز دکوراتیو شامل :

در تصاویر بالا چند نمونه از آجر نما مدل انگلیسی را که در آجر پارتاک عرضه و در دسترس است میتوانید ملاحظه کنید. همانطور که مشخص است به دلیل تنوع در طرح ، امروزه استفاده از این نوع آجر در نمای ساختمان طرفدارن زیادی پیدا کرده است

یک نمونه از نمای آجر نسوز اجرا شده توسط پارتاک در تصویر بالا آمده است . ( نمونه نماهای داخلی و بیرونی دیگر در این صفحه در دسترس است )  با دیدن این نمای زیبا بدون شک یکی از اولین سوالاتی که در ذهن شما به وجود خواهد آمد هزینه اجرای آن است ، برای آگاهی از قیمت در ادامه با ما همراه باشید.

در صورتی که دقت کنید در تصویر بالا در خواهیم یافت که معمولا طراحان و پیمانکاران نماهای آجری برای زیبا تر شدن نمای ساختمان ها از آجر + دیگر ترکیبات با بافت های متنوع و مختلف دیگر نیز استفاده میکنند که این امر نیاز به دانش طراحی و معماری دارد و بنابراین ترکیب آجر نسوز با سایر متریال های ساختمان در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

به طور مثال ترکیبی از آجر و پنل های چوبی نما در ایجاد فضایی گرم و آرامش بخش میتواند بسیار موثر واقع شود. همچنین در مواردی میتوان با استفاده از این آجرها به دلیل تنوع در رنگ و نوعا جنس آن حس سردی برخی از مصالح ساختمانی مانند درب و پنجره های فلزی یا شیشه ای را  که در نما قابل مشاهده است را از بین برد.

معمولا به دلیل استفاده از مواد اولیه متفاوت مانند خاک نسوز و … در مقابل آجر های معمولی قیمت آجر نسوز نسبت به سایر آجر های نما ها با توجه به مزایای این آجر مقدار معقول و به صرفه ای بالاتر است

قیمت نمای آجر نسوز را چگونه میتوان محاسبه کرد ؟

 

ما برای محاسبه قیمت کل باید از 2 جهت محاسباتی انجام دهیدم :
  1. قیمت آجر نما

  2. هزینه یا اجرت نصب و اجرا

محاسبه قیمت تعداد آجر لازم

برای به دست آوردن قیمت مقدار آجر لازم می باست تعداد مورد نیاز در هر متر مربع را به دست آورد ، ( معمولا آجر های نما به صورت متری و یا به صورت عددی قیمت گذاری و به فروش می رسند ) طبیعتا برای این کار ما باید بدانیم در هر متر مربع از نمای ساختمان نیاز به چند آجر داریم بنابراین بهتر است ابتدا ابعاد آجر ها را بدانیم، در جدول این ابعاد آورده شده است  :

ردیف سایز آجر تعداد آجر مورد نیاز در یک متر مربع
1 7*31  39 عدد
2 7*32 38 عدد
3 10*10 92 عدد
4 15*15 38 عدد
5 20*20 23 عدد
6 10*20 16 عدد
7 5/5*26 60 عدد
8 5/5*20 80 عدد
9 6*22 67 عدد
10 7*25 45 عدد

نکته : اندازه بندکشی بین آجر ها نیز می بایست محاسبه شود و در نتیجه از متراژ کم گردد. به طور معمول 1 سانتیمتر برای عرض و طول هر آجر بندکشی در نظر گرفته خواهد شد

 

محاسبه قیمت نصب و اجرای نما

به طور میانگین اجرت نصب آجر نسوز 100 هزار تومان میباشد و این مبلغ میتواند با توجه به نصاب یا نماکار شما و میزان تخصص او و همچنین میزان پیچیدگی و طرح نمای ساختمان تا 300 الی 400 هزار تومان نیز افزایش داشته باشد.

 

پیشنهاد ما برای استعلام و دریافت قیمت دقیق تماس با کارشناسان مجموعه پارتاک میباشد که از طریق زیر میتوانید با ما در تماس باشید :

تلفن دفتر مرکزی (اصفهان) :  3 – 34618092 ( 031 )

شماره همراه (حاتمی) : 09381267984

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آجر نسوز ,
درباره آجر پارتاک
آجر پارتاک ، یک واحد تخصصی تولید و فروش انواع آجر ساده و آجر نسوز ، آجر دکوراتیو ، آجر لفتون و دیگر محصولات آجر با بهترین کیفیت ، قیمت ارزان و خدمات بهتر در خدمت شماست

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود کاتالوگ پارتاک